Σάββατο 11 Μαρτίου 2017

Live with me



 

The_Rain_That_Falls__by_RedFraction.jpgΔεν υπάρχει ανάμνηση χωρίς ήχο

Κάθε τραγούδι κρύβει την ανάγκη να το ακούσουμε μαζί

Έμαθες την μουσική που μου αρέσει

Και εγώ έμαθα την αίσθησή σου δίπλα μου



 

The_Rain_That_Falls__by_RedFraction.jpgΤώρα χαμογελώ σε ένα στίχο και μια νότα

Και εσύ δηλώνεις απουσία

Μου πες πως δεν θες να υποκύψεις

Μα από πείσμα μένεις μακριά μου



 

The_Rain_That_Falls__by_RedFraction.jpgΗ ανάγκη σου κυλάει μέσα μου

Συνδυάζω μελωδία με την φωνή

Νιώθω το αεράκι να με διαπερνά σαν ανάσα σου

Καρφωμένη η μορφή στο υποσυνείδητο



 

The_Rain_That_Falls__by_RedFraction.jpgΆγγιξέ με ακόμα μία φορά

Έλα κοντά μου να μου δείξεις πως με νιώθεις

Πόσο θα άντεχα να μην ζητήσω τίποτα;

Όσες χορδές και να σπάσουν το θέλω σου θα μένει




~moody~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου