Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017

Το ονειρο που στερησε την ευτυχια της



Σημερα ηταν η τελευταια σχολικη ημερα...αστα να πανε δηλαδη...!Δεν καναμε καμια φυσιολογικη ωρα...συνηθως μιλουσαμε και τις αλλες οι καθηγητες δεν ηρθαν καν...ειναι μαλλον λογω της απεργιας που εχουν οι δημοσιοι και οι ιδιωτικοι υπαλληλοι..Σημερα παιζανε μπουγελα και υπηρχε μια μικροκατασταση λουτσας και ψευτοαναρχιας...Μαλλον κανω λαθος...δεν υπηρχε ψευτοαναρχια!Διαβασα επισης την σχολικη μας εφημεριδα(που μαλλον δεν βγαινει πανω απο μια φορα τον χρονο και για αυτο ειναι συλλεκτικη) και χαρηκα που τουλαχιστον εχουμε ατομα που τολμουν να εκφραζονται με ενα τοσο δημοσιο τροπο και δεν ειναι σαν εμενα που τα λεω ολα στα μουλοχτα...Δεν μπορω ομως να πω οτι και τα αρθρα ηταν τιποτα του ποδαριου...ειχανε ολα μεσα αυτο το χαρακτηριστικο του νεου...ειλικρινεια και μια μεγαλη δοση απο εφηβεια...Τερμα ομως με τα καθημερινα...Χθες ειδα ονειρο απο τα λιγα...Ημουνα σε ενα σπιτι και εψαχνα κατι...ητανε η φωτογραφικη μηχανη μου και παρολο που την εψαχνα δεν εβρισκα τιποτα...Μετα απο ενα σημειο ειχαν αρχισει να ερχονται ανθρωποι μεσα στο σπιτι και να παιρνουν διαφορα αλλα εμενα δεν ενοιαζε...ηθελα την μηχανη μανιωδως...!Ολοι πριν φυγουν ελεγαν να μην ψαχνω αυτο που με σκοτωνει...Εγω εκει...τον χαβα μου...Καποια στιγμη ηρθε ενα κοριτσι...αφησε την φωτογραφικη μηχανη κατω στο πατωμα...με ευχαριστησε και εφυγε...Μετα ξαναρχισαν ολοι να ξαναφερνουν τα πραγματα πισω και ελεγαν οτι συνβαινουν αυτα και οτι δεν πρεπει να με παιρνει απο κατω...Κανενας απο αυτους δεν ηταν γνωστος μου αλλα ειχαν ολοι κατι το γνωριμο...Το κακο ειναι στο τελος επειδη ηρθε ενα μικρο παιδι με αιματα στα χερια και μου ειπε οτι με μισει επειδη η χαρα η δικια μου(εδειξε την φωτογραφικη μηχανη) σκοτωσε την αδερφη του...Μετα ξυπνησα!Οποιος εχει την παραμικρη ιδεα τι μπορει να σημαινει αυτο ας μου το πει...γιατι εχω ψιλοφρικαρει!Πρεπει να ειχε μαζεψει πολλα το υποσυνειδητο μου γιατι απο το πρωι νιωθω εντελως εξω απο τα νερα μου...δεν ειμαι ικανος να αντιδρασω ανθρωπινα και γενικα κανω πολλα στραβα...απο την αλλη ειμαι σιγουρος οτι το ονειρο δεν ειναι ο μονος λογος...Ελπιζω να βρω την λυση μεχρι το βραδυ αλλιως θα ειναι η πρωτη φορα μετα απο το 1998 που πραγματικα θα σκεφτω να μην κοιμηθω...
APO AERO

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου