Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Αν δεν ήμουν ο εαυτός μου…

 από fira
 1024-symx-back2back.jpg
Δεν είναι πολύς καιρός που έχω μπει στην οικογένεια των bloggers… ακόμα προσπαθώ να φτιάξω τη δικιά μου γωνία για να είμαι ειλικρινής! Ωστόσο πολλοί με δέχτηκαν με περισσό ενδιαφέρον…και έτσι έλαβα για τρίτη φορά κάλεσμα σε ένα ακόμα blogoπαιχνιδο, από τον αγαπητό Aντώνη. Ομολογώ πως δεν ήταν και πολύ εύκολη η απόφαση να ανταποκριθώ καθότι δεν έιχα την ευκαιρία να επισκεφτώ πολλά blogs ακόμα και έτσι η απάντηση μου ίσως να μην έχει και πολλή βαρύτητα. Anyway! Oι όροι του παιχνιδιού υπαγορεύουν τα εξής: Με το «ποιος θα ήθελα να είμαι» δεν εννοώ ποιον συμπαθώ ή εκτιμώ από εδώ μέσα, αλλά ποιο blog θα ήθελα να έχω από αυτά που μου αρέσουν και διαβάζω, αντί του δικού μου. Ποιος ή ποια βάζει θέματα που “ζηλεύω”, ποια με εκφράζουν! Θα αιτιολογήσω γιατί μου αρέσουν αυτά τα blogs και αυτά τα 6 που θα επιλέξω (3 αρσενικά και 3 θηλυκά) θα ζητήσω να κάνουν το ίδιο. Δηλαδή να επιλέξουν 3+3 που τους αρέσουν. Μιας και οι κυρίες προηγούνται, λοιπόν, θα ξεκινήσω με τα “θηλυκά” blogs. ‘Eχουμε και λέμε….
1) Μέμα : ‘Ηταν το πρώτο blog που διάβασα στη ζωή μου και η αφορμή που με έκανε να αποφασίσω να μοιραστώ με όλους εσάς τις σκέψεις μου δημιουργώντας ένα δικό μου. Ο κόσμος της είναι ένας κόσμος με ευαισθησία, κοινωνική συνείδηση, χιούμορ, που μέσα του πολλές φορές αναγνωρίζω πτυχές και του δικού μου “είναι”. Where the angels play, λοιπόν…
2) Μπουρδουμπλουμ : Γιατί κατάφερε να με κάνει κάθε φορά που την επισκέπτομαι να “σκάω, κολυμπώντας στο δικό της μυαλό”… Ξέρει να περιγράφει με απίστευτο χιούμορ καταστάσεις, διατυπώνοντας τις σκέψεις της με ένα απίστευτα ανάλαφρο τρόπο και έτσι κάθε φορά που διαβάζω τα posts της διαγράφεται τουλάχιστον ένα χαμόγελο στο πρόσωπό μου όταν δεν ξεκαρδίζομαι σα μικρό παιδί.
3) Λαχανάκι : Αρχικά στο blog της δεσπόζει το αγαπημένο μου χρώμα…ΤΟ ΛΑΧΑΝΙ!!!! Κατα τα άλλα…”Σιγά τα λάχανα” (εννοείται αστειεύομαι…ήθελα να παίξω με τις λέξεις ;-) ) Αγαπημένος περίπατος, ο περίπατος στα “χωράφια” του καλού μας Λαχανικού! Πολλές φορές συναντάω posts που θα ήθελα να υπήρχαν και στο δικό μου blog…Mόνο κάτι περίεργους διαλόγους δεν έχω καταφέρει να καταλάβω ακόμα… Χρειάζομαι εκπαίδευση, Λαχανάκι μου!!
Ας περάσουμε και στους κυρίους τώρα…
4) Αdonios : To δεύτερο blog που ανακάλυψα εδω μεσα!! Γεμάτο με posts που σε βάζουν να σκεφτείς κάτι παραπάνω… που σε γεμίζουν έκπληξη όταν διαπιστώνεις πως κάποιος θαρρείς και διάβασε τη σκέψη σου αποτυπώνοντας τη με λέξεις! Ένα blog που “πίνεται” άνετα σε σφηνοπότηρο….
5) Melomenos : Μοναδικός συνδυασμός σκέψεων και εικόνων…. Σε ταξιδεύει σε κόσμους μαγικούς….παραμυθένιους!! Σε κάνει να νιώθεις παιδί και σου θυμίζει πόση αξία έχει, να μάθεις να ακούς την νεράιδα που κατοικεί μέσα σου…
6) Τasos : Ένα διαφορετικό blog…γεμάτο κόκκους καφέ και περίεργα χαρμάνια… συνδυάζει προσωπική δουλειά, ενημέρωση και όλα αυτά με θέμα ΤΟΝ ΚΑΦΕ… το ρόφημα που μας ξυπνάει και μας κρατάει συντροφιά τις δύσκολες ώρες της δουλειάς!!
 Αυτά … προσκαλώ λοιπόν όσους δεν έχουν λάβει ήδη πρόσκληση να συνεχίσουν αυτό το παιχνίδι!! :-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου