Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Έτσι , με τον ΔιΚο ΜοΥ τρόπο . . .

Έτσι , με τον ΔιΚο ΜοΥ τρόπο . . .























Χαμήλωσε το φως για να΄ρθει η αγάπη
και να σου μάθει πως αξίζει η ζωή
το ξέρω πως πονάς γιατί σου λείπει κάτι
και σαν τρελή γυρνάς στου πλήθους τη βουή

Αχ μικρή φεγγαρένια μου αχ ματάκια μελένια μου

ποιά...ποιά... ποιά... ποιά... ποιααά ;

. . . τραγούδια σε μάγεψαν και σε πήγαν αλλού
σαν βαρκούλα στα κύματα δεν ακούς τα μηνύματα
απ΄το δρόμο

ξεμάκρυνες
ξεμάκρυνες
ξεμάκρυνες
ξεμάκρυνες
ξεμάκρυνες
ξεμάκρυνες

του δικού ΜοΥ γιαλού

Ποιός ;

. . . παίζει μουσική που σ΄έχει ξετρελάνει
και σε πηγαίνει εκεί στα φώτα της γιορτής
στολίζεις τα μαλλιά με ψεύτικο στεφάνι
σου στέλνω δυο φιλιά κοντά μου για να΄ρθείς

Αχ μικρή φεγγαρένια μου αχ ματάκια μελένια μου
ποιά τραγούδια σε μάγεψαν και σε πήγαν αλλού
σαν βαρκούλα στα κύματα δεν ακούς τα μηνύματα
απ΄το δρόμο ξεμάκρυνες του δικού μου γιαλού

(( Αχ μικρή φεγγαρένια . ! ))

ΜοΥ
ΜοΥ
ΜοΥ
ΜοΥ
ΜοΥ
ΜοΥ



Στον Αύγουστό σου . . .


------------------------------------------------------------------------------

~Protoplastos , ακόμη πιο ΕρΩτΙκΟς. . .

Ευχαριστώ για τις ευχές σας στην προηγούμενή μου ανάρτηση
και για όλα τα e-mail που έχω λάβει από εσάς

υ.γ Μου λείπετε . . .

Να είστε καλά όλοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου