Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Ένα σου χαμόγελο μόνο . . .

 

 

 

 

 

Ένα σου χαμόγελο μόνο . . .

Ψάχνω να βρω λέξεις που να μπορώ να εκφράσω πως πραγματικά νιώθω τις στιγμές που με κρατάς στην αγκαλιά σου , τις στιγμές που φιλάς τρυφερά , τις στιγμές που η ανατριχίλα από τα χάδια σου κυριεύει το κορμί μου ,αλλά αυτή την ώρα δεν μπορώ να τίποτα , ψάχνω λέξεις που να καθρεφτίζουν το μεγαλείο σε αυτό που ζούμε , λέξεις που να μπορώ να εκφράσω το πως νιώθω όταν κουρνιάζω στην αγκαλιά σου . Ψάχνω λέξεις για να σου εκφράσω το ευχαριστώ γι'αυτό που μ'έκανες να νιώθω , να σηκώνω το κεφάλι μου ψηλά δίχως να φοβάμαι , να νιώθω τον εαυτό μου , να απαιτώ τα θέλω μου , σε λατρεύω και το ξέρεις αυτό , δεν χορταίνω να σε κοιτώ , σε κοιτώ και χαμογελώ , σε κοιτώ και ταξιδεύω στην Ιθάκη μου , σ'αγαπώ πάρα πολύ , άραγε έχεις καταλάβει το πόσο;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου