Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Αιχμαλωτίζοντας τη στιγμή.

Αιχμαλωτίζοντας τη στιγμή.





Συγνώμη . .

Είναι όλα αυτά που
δεν μπορείς να πεις.

Τα χρόνια έχουν περάσει και ακόμη οι λέξεις δεν βγαίνουν εύκολα.

Όπως,συγνώμη . .
όπως . . συγνώμη.

Συγχώρεσέ με . .

Είναι όλα αυτά που
δεν μπορείς να πεις.

Τα χρόνια έχουν περάσει και ακόμη οι λέξεις δεν βγαίνουν εύκολα.

Όπως,
συγχώρεσέ με.

Συγχώρεσέ με . .

Όμως,
μπορείς να πεις
μωρό ΜοΥ

Μωρό μου . .
μπορώ να σε κρατήσω απόψε αγκαλιά ;

Ίσως . .
αν σου είχα πει τις κατάλληλες λέξεις , στον σωστό χρόνο .

Θα ήσουν . .
Δική μου .

Σ' αγαπώ . .

Είναι όλα αυτά που
δεν μπορείς να πεις.

Τα χρόνια έχουν περάσει και ακόμη οι λέξεις δεν βγαίνουν εύκολα.

Όπως ,
σ' αγαπώ .

Όμως,
μπορείς να πεις
μωρό ΜοΥ.

Μωρό μου . .
μπορώ να σε κρατήσω απόψε αγκαλιά ;

Ίσως . .
αν σου είχα πει τις κατάλληλες λέξεις , στον σωστό χρόνο .

Θα ήσουν

ΔιΚη ΜοΥ



Υ.Γ

(( ΜωΡο ΜοΥ ))

μπορώ να αιχμαλωτίσω
απόψε τη στιγμή με αγκαλιά . . ;











.




Μουσική συντροφιά και κείμενο : Tracy Chapman
- Baby can I hold you tonight

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου