Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Του έρωτα επιθυμία

Του έρωτα επιθυμία

Νιώθω το χέρι σου επάνω
στο κορμί μου
πασχίζει αγόγγυστα σπονδή
να καταθέσει.
Θέλει η πνοή σου ν’ αγγίξει
την ψυχή μου
στη λογική το ακατανόητο
να δέσει.
Δίνομαι ολάκερη ότι έχω
να προσφέρω
στη δίνη μέσα να γευτώ
κάθε φιλί σου.
Να σ’ αγαπήσω πιο πολύ
και να σου φέρω
εικόνες άνοιξης στιγμές
του παραδείσου.
Σαν τον ιδρώτα να κυλήσω
στο λαιμό σου
να βάλω πλώρη στου ονείρου σου
τη χώρα.
Οσμή να πάρω από καθετί
δικό σου
ν’ απολαύσω της αγάπης
μας την ώρα.
Στο μονοπάτι του μυαλού σου
να περάσω
πάνω στα χείλη σου ν’ ανθίσω
έρωτά μου.
Στ’ απόκρυφά μου να μπλεχτείς
να σε χορτάσω
πηγή της έκστασης να βρεις
στα κύματά μου.
Να γίνω έκφραση γλυκιά
στο πρόσωπό σου
να διασύρω κάθε αίσθηση
στο σώμα.
Φωτιά να βάλω να τυλίξω
το ρυθμό σου
να κυριεύσω του πάθους σου
το χρώμα.
Μες στα σοκάκια να χαθείς
της φαντασίας
ν’ ανοίξω δρόμους να σε πάρω
εκεί μαζί μου.
Να σου χαρίσω τρελή μέθη
επιθυμίας
να πιεις καυτό στάλες κρασί
της ηδονής μου.
Σαν τον ανθό να γεννηθώ
στο πέρασμά σου
στιγμή αιώνια μέσα μου
να σε κρύψω.
Να μπερδευτώ ξανά να μπω
στα κύτταρά σου
με το κορμί σου να ενωθώ
κι ας ξεψυχήσω.
Ποίηση:Μαρία Πεπικίδου
Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα.
Σας ευχαριστώ.
Κυριακή, 19 Μαΐου 2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου