Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Είμαι κοντά σου , είμαι δίπλα σου . . .

Είμαι κοντά σου , είμαι δίπλα σου . . .

Η ψυχή μου αυτό το βράδυ πονά , μου λείπεις , λαχταρώ την αγκαλιά σου , με τα φιλιά σου δραπετεύω από τον χρόνο και την μιζέρια της μοναξιάς . Μωρό μου μαζί σου ζω ένα όνειρο και το μόνο που ζητάω είναι να είσαι καλά και να προσέχεις , ματώνω με τη σκέψη ότι μπορεί να υποφέρεις , τα μάτια μου θολώνουν με την ιδέα και μόνο ότι αισθάνεσαι μόνη δίχως να μπορώ να σε βοηθήσω .


Από το μυαλό μου δεν φεύγει στιγμή η μορφή σου , το χαμόγελο σου , ο τρόπος που χαϊδεύεις τα μαλλιά σου , η ψυχή μου το ξέρει πως νιώθω μόλις σε αντικρίζω , η καρδιά μου κάθε φορά που σε φέρνω στο μυαλό μου κοντεύει να σπάσει , είσαι ο μόνιμος επισκέπτης στα όνειρα μου , είσαι η ζωή μου .

Να προσέχεις μωράκι μου , σε λατρεύω .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου