Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Παιχνιδιών συνέχεια και... τέλος!

Παιχνιδιών συνέχεια και... τέλος!




Σήμερα έχει παιχνίδια! Ένα που άργησα τραγικά να παίξω κι ένα που μόλις με κάλεσαν. Να πω εδώ ότι είναι και τα τελευταία παιχνίδια που θα παίξω. Για καθαρά δικούς μου λόγους σταματώ εδώ.

Το πρώτο είναι από την αγαπητή Λιακάδα, την οποία ευχαριστώ πολύ κι όχι μόνο για το παιχνίδι. Σε επόμενη ανάρτηση θα αναφερθώ εκτενέστερα.
Το δεύτερο είναι από τη φίλη Εκφράσου, που πάντα με σκέφτεται και με προσκαλεί! Ευχαριστώ πολύ πολύ και τις 2 και τους στέλνω πολλά φιλιά!

Επειδή όπως είπα δεν θα ξαναπαίξω σε παιχνίδια, θα απαντήσω στις ερωτήσεις των κοριτσιών, αλλά δεν θα τις συνεχίσω. Ζητώ συγνώμη και από τις 2 bloggers κι ελπίζω να γίνει δεκτή. Όποιος πάντως θέλει μπορεί να συνεχίσει τα παιχνίδια, με τους κανόνες τους. Προσκαλεσμένοι είστε όλοι.

Πρώτα το παιχνίδι της Λιακάδας, το οποίο έχει τους εξής κανόνες:

1. Να γράψεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου
2. Να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις αυτού που σου έκανε tag
3. Να γράψεις 11 ερωτήσεις γι' αυτούς που θα κάνεις εσύ tag
4. Βράβευσε 11 άτομα
5. Ενημερώνεις τα άτομα που βράβευσες.



Ξεκινώ!

1. Ήμουν δύσκολο και μοναχικό παιδί.
2. Βαριέμαι εύκολα τα πάντα, γι'αυτό πολλές φορές χρειάζεται να αυτο-ντοπάρομαι για να μένω σταθερή σε κάποια ενδιαφέροντά μου.
3. Δεν είμαι ρομαντικός άνθρωπος. Δεν μου βγαίνει, δεν με εκφράζει, δεν...
4. Η μόνη τρυφερότητα που βγάζω είναι προς τα ζώα και τους πολύ κολλητούς μου φίλους.
5. Με έχει σημαδέψει η απώλεια του πατέρα μου τον οποίο λάτρευα.
6. Μ' αρέσουν οι παρέες αλλά κατά βάθος είμαι μοναχικός τύπος.
7. Κάπνιζα σαν εργοστασιακό φουγάρο, τώρα πια σαν μικρή καμινάδα.
8. Ξεκινώ με το σκεπτικό ότι όλος ο κόσμος είναι καλός. Στην πορεία γνωρίζω και διαχωρίζω.
9. Πολλές φορές πρώτα πράττω και μετά σκέφτομαι. Παραδόξως δεν το έχω μετανιώσει ποτέ (μέχρι τώρα τουλάχιστον)
10. Οι καλύτερες αποφάσεις που έχω πάρει ήταν εν θερμώ. Οι δεύτερες σκέψεις με οδήγησαν σε καθυστερήσεις, αναβολές, σε "αν" "ίσως" "μήπως" κλπ.
11. Μπορώ να περιγράψω άνετα μια κατάσταση λεκτικά, όμως αποφεύγω να εκδηλώσω τα συναισθήματά μου γι' αυτήν, εκτός κι αν έχω πιεστεί πάρα πολύ ψυχολογικά. (όπως π.χ. με τη Νινή)

Για πάμε στις ερωτήσεις - απαντήσεις!

1. Ποιά νομίζεις ότι είναι η μεγαλύτερή σου κατάκτηση;

Δεν νομίζω, είναι. Η πλήρης αποκατάσταση μιας εκ γεννετούς ορθοπεδικής αναπηρίας, μετά από κάποια χρόνια ταλαιπωρίας και προσπάθειας, σωματικής και ψυχολογικής.

2. Έρωτας ή φιλία;

Ερωτική φιλία θα έλεγα, μιας και πιστεύω ακράδαντα ότι  οι σύντροφοι πρέπει να είναι και φίλοι. Όχι και κολλητάρια  για να μη χαθεί το ερωτικό στοιχείο, αλλά σίγουρα φίλοι.
Αν όμως η ερώτηση διαχωρίζει εντελώς αυτά τα δυό πράγματα, τότε επιλέγω τη φιλία.


3. Το μεγαλύτερο λάθος σου ήταν...

Που δεν πέταξα νωρίτερα κάποιους ανθρώπους από τη ζωή μου, γιατί  λέει "έπρεπε" να τους κρατήσω.


4.  Κλείνεις τα μάτια και όταν τ' ανοίγεις βρίσκεσαι μπροστά σ' έναν καθρέφτη, τί βλέπεις;

Τώρα τελευταία, έναν κουρασμένο άνθρωπο. 

5. Σ' αρέσει να ακροβατείς στη red thin line ή να ξεπερνάς τα όρια;

Πότε το ένα πότε το άλλο. Ανάλογα με το τί θα κρίνω ότι είναι σωστό για μένα την κάθε φορά. Αν και για να πω την αλήθεια ψιλοβαρέθηκα τα άκρα, τα όρια και τις ακροβασίες σε λεπτές κόκκινες γραμμές.

6. Το αεροπλάνο που επιβαίνεις πέφτει κι εσύ έχεις μόνο δύο αλεξίπτωτα . Σε ποιόν blogger θα έδινες το δεύτερο;

Papagalos 28! Τσάκω ένα αλεξίπτωτο!
Έχω ξαναπεί ότι με την papagalos28 γνωριστήκαμε μέσω κάποιων άλλων blogs και είμαστε φίλες εδώ και 6 χρόνια. Οπότε χωρίς δεύτερη σκέψη, εκεί πάει το σωτήριο αλεξίπτωτο!

7. Πρέπει να φύγεις μετανάστης... σε άλλο πλανήτη... τί σε πονάει που θ' αφήσεις πίσω;

Τη γάτα μου (έχω κι άλλη), τους φίλους μου και φυσικά το σπίτι μου που το θεωρώ το καταφύγιό μου.

8. Γίνεται ένα ναυάγιο και βρίσκεσαι στη θάλασσα... Δεν υπάρχει σωσίβιο, αλλά βλέπεις μια σανίδα και γραπώνεσαι πάνω της... Για μέρες είναι η μόνη σου σωτηρία... Μέχρι που από μακριά βλέπεις ξηρά στον ορίζοντα... Ένα νησί... Οδηγείς τη σανίδα σου προς τα 'κει... Τί είναι το πρώτο πράγμα που κάνεις όταν βγαίνεις στη ξηρά;

Να ξεραθώ στον ύπνο. Τόσες μέρες θαλασσόδερνα, νισάφι πια!

9. Ποιο απ΄όλα τα δεινά θα ήθελες να εξαλείψεις από την Ελλάδα; (αυστηρώς ΜΟΝΟ μια επιλογή)
Το Δ.Ν.Τ, τη διαφθορά, τη νοοτροπία των Ελλήνων;

Χμ... Λίγο αλυσίδα τα βλέπω αυτά... Θα εξάλειφα τη νοοτροπία μας, όπου κατ' επέκταση θα εξαφανίζαμε τη διαφθορά κι έτσι δεν θα υπήρχε λόγος να έχουμε το Δ.Ν.Τ  πάνω απ΄το κεφάλι μας.

10. Γάτα, σκύλος ή τίποτα τριχωτό γιατί είσαι σιχασιάρης;

Και γάτα και σκύλο αν μπορούσα. Στις γάτες έχω λίγη παραπάνω αδυναμία (πσσσσσσσσ! τί νέο είπα τώρα!)

11. Με το σταυρό στο χέρι ή με το προφυλακτικό στο χέρι;

... Τώρα θα 'λεγα, αλλά ας παραμείνω κόσμια!


Και τώρα το οι ερωτήσεις της Εκφράσου!

Ούπς! Παραλίγο να το ξεχάσω! Το παιχνίδι έχει και τους κανόνες του!
1. Αναφέρεις το όνομα του φίλου που σε έκανε tag
2. Απαντάς στις ερωτήσεις του
3. Προσκαλείς 10 άτομα να συνεχίσουν και τους κάνεις 5 νέες ερωτήσεις

1. Αν η αγάπη ήταν εικόνα, ποια θα ήταν και γιατί


Αυτή. Γιατί η αγάπη είναι μια γλυκιά συνένωση, που σε κάνει να νιώθεις ότι ζεις στα ουράνια.

2. Αν η αγάπη ήταν ήχος, ποιός ήχος θα ήταν και γιατί

Θα ήταν ηδονικός και σαγηνευτικός ψίθυρος, γιατί η αγάπη δεν χρειάζεται να είναι πάντα κραυγαλέα.

3. Αν η αγάπη ήταν φτερό, τί φτερό θα ήταν και γιατί.


Θα ήταν φτερό αετού. Δυνατή και απογειωτική.

4. Αν η αγάπη ήταν φυσικό φαινόμενο, ποιο θα ήταν και γιατί

Χμ... Μάλλον ουράνιο τόξο θα έλεγα. Πολύχρωμη και χαρούμενη, μετά από τις μπόρες που θα περνούσε.


5. Αν η αγάπη δεν ήταν συναίσθημα, τί θα ήταν και γιατί; 



Θα ήταν ένα δέντρο, που θα χρειαζόταν συνεχώς φροντίδα για να παραμένει υγιές κι ανθισμένο.

Αυτά από 'μένα! Να είστε όοοοολοι καλά και να περάσετε πολύ πολύ όμορφα αύριο ημέρα του αγ. Βαλεντίνου! (τί κι αν δεν την πιστεύετε; δείτε το σαν διάλειμμα από μια φορτισμένη καθημερινότητα)

Πολλά φιλιά!


                  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου