Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Γιορτάζω!

Γιορτάζω!


Από χτες διαβάζω πολλά για τον Άγιο του Έρωτα και της Αγάπης. Σήμερα είμαι σίγουρη ότι το διαδίκτυο θα πλημμυρίσει! Υπάρχουν υπέρμαχοι.  Περισσότερο όμως μαχητές.
Προσωπικά δεν είμαι ούτε υπέρ, ούτε εναντίον. Είμαι υπέρ πάντα του πώς αισθάνεται ο καθένας κι ό,τι θέλει ας το κάνει. Κουράστηκα να κρίνουμε τους πάντες και τα πάντα! Αγαπήστε και αγαπηθείτε! Όλο τον χρόνο και σήμερα κι αύριο κι όποτε γουστάρετε! Πάρτε κόκκινα μπαλόνια, βάλτε κόκκινα στρινγκ! Ό,τι θελήσει η ψυχούλα σας! Ανοίξτε σαμπάνιες, ένα cd player, τα πόδια σας! Ανοίξτε ό,τι θέλετε! Γιορτάστε! Ή μην γιορτάστε!



Όμως να! Θα ήθελα σαν @ριστέα.... Αυτή η αγάπη να υπάρχει συχνά. Και μέσα στην καθημερινότητα. Να υπάρχει κι έξω από τις συντροφικές σχέσεις. Και μέσα στην οικογένεια. Να υπάρχει και στις φιλίες μας. Να υπάρχει στις πράξεις μας! Κυρίως στις πράξεις μας!



Γιατί η αγάπη είναι τόσα πολλά....

Όταν με πληγώσεις κι όμως μου ζητήσεις συγγνώμη, 
Όταν κυλήσει ένα δάκρυ μου κι έρθεις και μου το σκουπίσεις....
Όταν είμαι άρρωστη και πάρεις τηλέφωνο να με ρωτήσεις πώς είμαι...
Όταν είμαι χαρούμενη και χαίρεσαι ειλικρινά με τη δική μου χαρά.....
Όταν μιλώ και με ακούς με προσοχή....
Όταν με αποδέχεσαι, παρά τα λάθη μου...
Όταν με αφήνεις να δω μέσα σου...
Όταν μου δίνεις το χέρι σου να ακουμπήσω...
Όταν κάνεις τρέλες μαζί μου σαν μικρό παιδί...
Όταν είσαι εκεί γιατί θέλεις κι εσύ να είσαι εκεί....

όλα αυτά είναι αγάπη....
Κι άλλα τόσα... 
Συγχωρέστε με που δεν τα έγραψα όλα ... αλλά θα έπρεπε να γράφω όσο ζω...




Κι υπάρχει κι ο Έρωτας!
Αυτός ο ενθουσιασμός που σε τυλίγει μοναδικά
και σε στέλνει σε χώρες μυστηρίου...
Και που κάνει τη ζωή τόσο μαγική κι ενδιαφέρουσα!
Αλλά δεν μπορώ να γράψω για αυτόν...
Γιατί ο Έρωτας δεν περιγράφεται!
Τον ζεις!

Ποτέ δεν θα παραιτηθώ από αυτόν.
Και μόνη ακόμα όταν είμαι...
Κι αν κάθε μέρα δεν γίνεται να νιώθω Ερωτευμένη με τη ζωή 
(γιατί υπάρχει κι αυτή η καθημερινότητα που ενίοτε 
νιώθεις να σε διαλύει)
τουλάχιστον προσπαθώ συχνά πυκνά 
λάγνα να κοιτάζω τη ζωή 
και κλείνοντας της το μάτι 
να την απολαμβάνω....
Καλή σας μέρα
@ριστέα!
Η ανάρτηση είναι εξαιρετικά αφιερωμένη σε μια όμορφη 
ψυχή που μου χαρίζει καιρό τώρα λόγους για να χαμογελάω!
________________________________________
Με το λιλά ζουμπουλάκι μου κατευθείαν από τον κήπο μου
συμμετέχω στο λιλά διαγωνισμό του 
Δελφινιού μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου