Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

γύρω μου τα σημάδια

γύρω μου τα σημάδια

ακολουθώ κι είναι ...
μια χρυσαφένια πινελιά
η αμμουδιά
κόκκινα τα βράχια να
στάζουν αίμα
αχνό γαλάζιο ο ουρανός μου
σιγά να ψιθυρίζει
να σε ψάχνει στ΄ ακρογιάλι
εκεί που αφρίζουν τα κύματα
σβήνοντας τα χνάρια
που άφησαν τα πόδια μου
χιλιάδες σημάδια όλα δικά μου
περιμένοντας να ΄ρθεις μέσα απ τα
βαθειά νερά
σκέφτηκα
Θεέ μου είσαι ο χτύπος της ψυχής μου
αναρωτήθηκα
πως έζησα ανάμεσα σε σκιές που κόλλαγαν
στους γκρεμισμένους τοίχους στα σκοτεινά δωμάτια
αποφάσισα
μια αγκαλιά να γίνω και μέσα για πάντα
να σε κλείσω στην φυλακή σου να κρυφτώ
διέταξα
εγώ να γίνω εσύ
εσύ να γίνεις εγώ
... εσύ ήσουν στην παραλία μου
μάρτυρας τα σημάδια των ποδιών σου
χρυσαφένιες πινελιές στον κόσμο μου 
                                            Levina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου